Tävling

Tävlingar 2024

Varmt välkomna till Kils GK och Under Par Challenge!

Ni tävlar i 2-mannalag, i den roliga spelformen Texas Scramble, poängbogey där varje lagmedlem har 6 obligatoriska utslag under rundan. Kanonstart kl. 09.30, och information kl. 09.00 vid klubbhuset. Tävlingen spelas i 2 klasser som fördelas baserat på Lag-HCP när anmälningstiden gått ut!

Vinnarna från varje klass kvalificerar sig till finaltävling på Europatour-banan The National inklusive hotell, frukost, mat i klubbhuset och extra fina priser.

Högsta godkända HCP i tävlingen är 30,0 (Spelare med högre HCP är välkomna att delta, men spelar då på 30,0) där spelaren med högst HCP får tillgodoräkna 20% av sitt HCP och spelaren med lägst HCP får tillgodoräkna 50% av sitt HCP.

Tävlingsavgift 275 kr per lagmedlem. Tävlingsgreenfee 250 kr per lagmedlem.

Anmälan och mer information du hittar på Min Golf: https://mingolf.golf.se/Competition/4269168

Tävlingsvillkor MoreGolf Mastercard Invitational 2024 231122 (1).docx