Tävling

Tävlingar 2024

MoreGolf Mastercard Invitational

​Bilda ett 3-mannalag och var med och spela MoreGolf Mastercard Invitational på Kils GK den 25 augusti!
Spelformen är Irish Rumble/ Poängbogey i 3-mannalagoch. Hål 1 - 6, ett resultat. Hål 7 – 12, två resultat.  Hål 13 – 18, tre resultat.
Närmast hål tävling på hål 13. Avgift 50: -.
Första start kl 08.00.

​​Tävlingsavgift

150 kr/person. Tävlingsgreenfee 250 kr/person. MoreGolf Mastercard kortinnehavare har fri tävlingsavgift. Vi uppskattar om en lagmedlem betalar hela lagets avgifter!

Anmälan gör du här (länk)
Sista anmälningsdag är fredag 23 augusti kl. 09.00.

Segrande lag vinner ett Pro-Am lag där de bildar lag och spelar Pro-Am tillsammans med ett proffs på Cutter & Buck Tour, den svenska proffstouren för herrar, säsongen 2025.

Mer information MoreGolf Mastercard Invitationa Läs mer och ansök om MoreGolf Mastercard

Ange kampanjkod "Kils GK" så är du med och stöttar golfklubbens utveckling. Vill du veta mer kontakta oss på klubben.

Välkomna!

Kils GK, Svenska Golfförbundet och MoreGolf Mastercard.

Tävlingsvillkor MoreGolf Mastercard Invitational 2024 231122 (1).docx