Gästinfo

Välkommen!

Vi hälsar dig välkommen till trivsamma Kils golfklubb som förutom den fina banan erbjuder dig en välrenommerad restaurang, golfshop, omklädningsrum, 4-bäddsstugor i direkt anslutning till banan samt husvagns- och husbilsuppställning med tillgång till el.

På Kils Golfklubb spelar du golf med fin utsikt över den rofyllda sjön Fryken. De första nio hålen utmanar med kuperad skogsterräng där det gäller att hålla bollen i spel medan de sista nio hålen spelas i ett mer öppet parklandskap med flera goda birdiemöjligheter.

Hos Kils GK hittar du det mesta en golfare behöver: en riktigt bra 18-hålsbana, drivingrange, golfsimulator, korthålsbana och shop.

Missa inte vår prisbelönade restaurang som välkomnar såväl golfspelare som andra gäster. Restaurangen serverar buffé med utsökta klassiska rätter som mättar gott efter en härlig golfrunda.