Välkommen som sponsor

Så här uttrycker en av klubbens allra största sponsorer varför företaget vill stödja verksamheten...

”Kils GK är ett praktexempel på att det går att skapa en golfklubb av högsta kvalitet med ideellt arbete från trogna medlemmar och en inkluderande värdegrund. Vi på Elon Richardsons är stolta sponsorer och hoppas att vårt bidrag hjälper Kils GK att nå nya höjder och fortsatt visa vad långt man kan komma med hårt arbete utan stort kapital.”

-        Joakim Briving, ELON Richardsons

Som samarbetspartner får du tillgång till olika typer av exponering och du når alla våra medlemmar och gäster. Självklart får du extra bra golferbjudanden hos oss.

Kommittén har till uppgift att sköta sponsring och kontakter med våra huvudsponsorer, VIP-sponsorer, tävlingssponsorer, hålsponsorer, sponsorer till rangen, rangehuset, bilparkeringen, puttinggreen, golfbilar, LCD-skärmar i golfshop samt i Kils Golfrestaurang och övriga reklamplatser, samt erbjuda paketlösningar anpassade till företagens behov och önskemål.

Intresset från våra sponsorer är fortsatt stort och är numer en viktig och integrerad del av klubbens verksamhet. Kils GK är en mycket uppskattad mötesplats för våra sponsorer och vår förhoppning är förstås att förstärka och förbättra det arbetet.

Vår fina bana, anläggning, personal i kombination med tävlingar och många golfrundor under året samt vår populära restaurang med många besökande både vardagar och helger har gjort att intresset för reklam på vår bana ständigt ökar.

Tage Nordkvist 070-555 94 84

Ingrid Berndtsson 0554-407 05