Nybörjarkurs

Nybörjarkurser 2024

Har du funderat på att börja spela golf eller kanske börja spela igen efter flera års uppehåll?

Tveka inte, skicka in din anmälan via formuläret för att komma igång med ditt golfspel.

PS.. om du har anmält dig till kurs men inte kunnat delta eller att kurs som inte blivit av skicka gärna ett mail med en ny anmälan för att kunna ta del av erbjudandet och att du blir uppskrivna på kurs för 2024.

Kurs upplägg:

Lördag + söndag 09.00 - 13.00 alt 14.00 - 18.00

I kursen kommer vi att gå igenom: putt, chip, pitch, bunker & fulla slag på rangen.

Efter avslutad kurs kommer du att få tillgång till teori som du kan träna på innan du gör ditt  "kunskapstest"via mingolf (samma sida där du senare kommer boka dina starttider)

Låter detta intressant?

Anmäl dig/er till Anton (pro(at)kilsgk.se

Ange namn, mail & mobilnummer på de personer som du anmäler

Mvh,

Anton Kils GK

Priser:

Vuxen: 2150:- kurs inkl medlemskap

Junior (upp till 21 år): 995:- kurs inkl medlemskap

Vill du veta mer eller anmäla dig till nybörjarkurs?

Kontakta vår pro Anton:

pro(at)kilsgk.se

0554 - 407 05

Kils Golfklubb erbjuder alla som vill börja spela golf en nybörjarkurs där det ingår praktiska moment, teoriunderlag, medlemskap samt inbjudan till fortsättningsträning i grupp.

Perfekt för dig som kanske inte har så många att spela med, men även för dig som är tävlingsinriktad och vill utvecklas så snabbt som möjligt

Funderar du på att börja spela golf men är lite osäker?

Golf är en fantastiskt idrott, det spelar ingen roll om man gör det för motionens skull eller för att man vill utmana och tävla mot sig själv.

Är du fortfarande inte helt säker på om du vill börja kommer ytterligare några fördelar som man får "på köpet"