Artikelarkiv

Matchspelet

03.06.2019 11:35
Kom ihåg att första omgången i Matchspelet ska vara spelad senast 9 juni. Tävlingsledningen

Nattslaget

03.06.2019 11:27
Kom ihåg att anmäla Er till Nattslaget söndag 16 juni med första utslag 04.00

Lokala Regler!

22.05.2019 14:24
Nya Lokala Regler sitter på anslagstavlorna! Du kan även läsa dem här

Vill du vara fadder?

20.05.2019 14:13
Vi söker faddrar till våra nybörjare. Du måste ha 36 eller lägre i hcp. Du anmäler ditt intresse i shoppen, där du även får mer information om vad de innebär att vara fadder. Tack på förhand! Hans Ericsson/ medlemskommittén

Lägg tillbaka torvor!

20.05.2019 14:10
Vi har noterat att det slarvas med att lägga tillbaka uppslagna torvor. Ingen vill slå sin boll ur gropen från en uppslagen torv! I och med att du lägger tillbaka torvan hjälper du banan att läka snabbt och vi får fortsatt fina fairways. Lägg aldrig tillbaka torv på tee, men alltid på fairway och...

Hole in One

20.05.2019 09:01
Årets två första Hole in One gjordes den 19 maj på hål 13. Vi gratulerar Bengt Forssten, Karlstads GK och Monica Johansson, Kils GK!

Frivilligarbete, medlemmar

13.05.2019 19:03
Från och med vecka 22 samlas vi på tisdagar jämna veckor kl 9.30, för att kunna göra något arbete på banan som inte hinns med på annat sätt. Ingen kallelse! Vi jobbar fram till ca kl 13.00, därefter bjuder klubben på lunch. Lämna ditt telefonnummer via mejl till medlemskom@kilsgk.se om du vill och...

Anmäl er till Gruppträningar