Artikelarkiv

Swish

10.07.2015 10:21
Nu kan du betala din greenfee med Swish, när receptionen inte är bemannad, nr. 1233635067.

Lyckad After Workgolf

28.06.2015 21:11
Den 26 maj var klubbens Platinmedlemmar inbjudna till Afterworkgolf. Se bilder från kvällen.

Nya bilder

22.06.2015 14:12
Se banan ur ett annat perspektiv genom Hans Röjders bilder fotade med ett fisheye objektiv.

Sökes

12.06.2015 20:23
Villig och billig arbetskraft. Är du intresserad av att ingå i ett arbetslag och utföra enkla arbetsuppgifter några gånger under säsongen? Ring till Leif Björk, han saknar folk. Tfn. 0554-121 69, mobil 076 114 59 44.

Nya handicapregler?

28.05.2015 20:43
Handicapmyglet ska begränsas, det är Svenska Golfförbundets ledning överens om. Men nu nyanseras planerna kring exakt hur de nya handicapreglerna ska formuleras. Läs hela artikeln på golf.se.

Ny medlemskategori

19.05.2015 13:21
Andraklubbsmedlemskap är ny medlemskategori för medlemmar i andra klubbar som även vill vara medlem i Kils GK Andraklubbsmedlemskap

Har du en kamera?

11.05.2015 20:00
Nu är bildgalleriet uppdaterat. Men vi ser fram emot fler bilder! Så ta gärna med dig kameran när du är på banan och fotografera sådant som du vill dela med dig av - du väljer själv! Enstaka bilder läggs ihop till ett bildspel. Fler än 10 bilder blir ett eget bildspel. Skicka bilderna till Agneta...

HIO ordnar Jan-Åke

07.05.2015 20:09
HIO mästerskap. Inbjudan till Höftimplantat Open Fredagen 5 juni spelas Höftimplantat Open på Kils GK. Tävlingen är för alla värmlandsgolfare som har gjort en höftledsoperation och på så sätt fått en ny höftled . I och med detta kan han/hon fortsätta sitt aktiva liv med bland annat...

Damtävlingarna

06.05.2015 08:27
Nytt för i år är att du i förväg ska anmäla dig till tävlingarna på golf.se. Du måste vara inloggad för att kunna anmäla dig. Efter rundan ska du inte själv registrera din poäng. Det gör Ninni efter varje tävling.

Nybörjarkurser

05.04.2015 19:15
Scheman och gruppindelning för årets första nybörjarkurser är klart. Här kan du se gruppindelning och planering.